Ако искате да подобрите образа и да получите допълнителни опции за филтри, наслагване на текст, регулиране на експозицията, цветовете и др., ви съветваме да използвате софтуер за работа с уебкамера. С помощта на такъв софтуер ще имате виртуална уебкамера във вашето приложение за разговори, което ви позволява да използвате всички функции в работния софтуер в реално време, докато се намирате в приложението. На пазара има много търговци на такъв софтуер, но тук предлагаме някои предпочитани от нас:
Отстраняване на неизправности, свързани с уебкамерата
Ако нямате никакъв образ, проверете следното:
1
В някои случаи Win10 е настроен да блокира видеокамерите поради избраната защита на поверителността.
Отидете в настройките на Win10 и разрешете достъпа до камерата, като премахнете отметката на блокирането на тази защита на поверителността.
2
Проверете дали във вашия интернет браузър е активирана някаква блокировка за защита на поверителността за уебкамери или микрофони.
Отидете в настройките на браузъра и изберете разрешаване на уебкамерата / микрофона.
3
Възможно е антивирусната ви програма да блокира достъпа до вашата уебкамера.
Деактивирайте блокирането на уебкамерата в настройките на антивирусната ви програма.
4
Проверете дали капачето за поверителност (в случай че е налично за вашия модел) е плъзнато пред обектива или е активирано копчето за поверителност.
Преместете капачето за поверителност настрани или изключете режима за поверителност.
5
Тествайте уебкамерата на друг компютър, за да разберете дали проблемът е в местните настройки на вашия компютър или е налице хардуерна повреда в уебкамерата.
Ако уебкамерата работи както трябва на другия компютър, е необходимо да откриете проблема във вашия компютър.
Ако уебкамерата не работи изобщо на другия компютър, моля, свържете се с вашия местен търговец за помощ.
6
Винаги можете да пишете на бюрото за помощ на Sandberg, за да поискате допълнителна помощ: